Monday, 13 August 2012

Merahnya Makngah..

Merah, itulah tema warna raya kami sekeluarga tahun 2012 ni.. baju melayu encik suami, baju melayu daniel, semua warna merah terang... Baju raya aku pon terjebak sama la, yang untuk si kecik baju melayu tak beli, sebab panas, so beli baju kolar untuk dia, hasil rembatan di warehouse polo angsana dan sale di alamanda banyak juga lah anggaran kerugian incik suami ekekeke.. Alhamdulillah semoga ramadan dan raya kali ni lebih bermakna buat kami sekeluarga, walaupon tahun ni beraya di rumah mertua di Kelantan, hati tetap berasa girang.. :))


tu dia kasut baru mama, papa dan daniel, terbang duit papa beberapa helai rat huhu cuma danish je tak bertukar pasal kasut dia yang dibeli bulan empat dulu masih baru lagi, lagipon baby kaki cepat membesar buat apa nak membazir... apa-apa pun berbelanja mengikut bajet dan penuh berhikmah :))

No comments:

Post a Comment